pátek 1. ledna 2016

Čajový Ježíšek


Tak tyhle čtyři kousky mi donesl Ježíšek. Tentokrát to nějak odflákl, co se knížek týče, ale na čaje nezapomněl.
Dva jsem si mohla vybrat, dva byly překvapením.

Jahodový koláč je od Loydů. Rooibos ochucený jahodami. Je úžasný, chutná všem a už ho máme skoro vypitý, plánujeme si ho dokoupit do zásoby.
Levandule - slovenská značka Klember. Čistě levandulový čaj jsem neměla možnost zkusit, proto jsem využila příležitost a vybrala si ho. Musím říct, že výraznější čaj jsem ještě nepila. Je hodně aromatický, silná vůně i chuť po levanduli. Díky tomu bude asi jen pro mě, ale to nevadí. Není to na každodenní pití, o to víc si ho vždycky vychutnám.

Čaje dělané pro Carrefour byly zmíněné překvápko. Máme to docela blízko do Polska, občas tam zamíříme právě do Carrefouru. Takže tam taky zamířily Ježíškovy kroky a vybraly mi dva ovocné čaje.
Malina a brusinka - malinové čaje mám ráda, ale jen málokterý je opravdu malinový. Tenhle ano. Je trochu nakyslý díky brusince, která mu chuťově dodává na zajímavosti.
Blue fruit - jak říká název, jde o modré ovoce. Konkrétně ostružina a borůvka, výborná letní kombinace, oba druhy ovoce tam jdou krásně poznat.

Takže čajovat se bude i v novém roce a já doufám, že budou přibývat nové kousky plné zajímavých příchutí - pár jich mám už vyhlédnutých. 




2 komentáře:

  1. Ten stejný levandulový jsem si před časem koupila do práce. Moc ho nepiju, připadá mi strašně trpký a vůbec celkem k nepití. Myslela jsem si, že levandule je prostě levandule... Ale nedávno jsem si zkusila uvařit levandulový čaj ze své vlastní sušené levandule ze zahrádky - nedalo se to srovnat - žádná trpkost, jen vůně a jemná navinulá chuť. Mňam.

    OdpovědětVymazat
  2. To věřím. Taky bych raději domácí, ale levanduli se mi nikdy nepodařilo vypěstovat. Jinak stejnou zkušenost mám s mátou. Domácí a kupovaná - naprosto nesrovnatelné. Domácí sušená máta je bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat