středa 11. listopadu 2015

Podzimní čajování

V podzimním a zimním období se čaje pijou nejlíp. A taky je to doba, kdy se v obchodech objevují nové příchutě.
Ani já jsem neodolala, a když jsem uviděla čaj s příchutí medového perníku, musela jsem ho mít. Je to rooibos a nejlíp chutná ještě s kapkou citronu.
Máta&med je od Teekanne. Výrazná chuť máty je zjemněná medovým aroma. Je to neobvyklá, ale výborná kombinace, kterou jsem si hned oblíbila.




Další skvělé příchutě nemám v krabičkách, ale ve skleněné míse, kam si dávám čaje v přebalech. Nahoře jsou vidět další novinky.
Pomeranč se zázvorem a hřebíčkem je od firmy Druid. Pomerančové čaje až tak nemusím, tady mě zlákal oblíbený zázvor, a musím říct, že jsem neudělala chybu. Chuť je vyvážená a zázvor pomeranč výborně doplňuje.
Jahody a máta jsou od Pickwicku. Čaj chutná jako jahodová žvýkačka.
Love je limitovaná edice od Teekane. Broskev a granátové jablko. Úžasná kombinace, jemná a přitom ovocná. V létě ideální na ledový čaj.
No a Valašská švestka, to je typický zimní čaj. Je nasládlý, hodně švestkový a voní jako čaj se slivovicí.




Pokud jsem vás inspirovala, jsem ráda.
A ještě raději budu, když mi napíšete vaše oblíbené čaje a příchutě. :-)

1 komentář:

  1. Já měla nejradši kořeněný čaj od Pickwicku. Jmenoval se nějak "Tchai tchai". Jenže už ho nedělaj... Ale stejně nejlepší čaj je pro mě z čerstvé máty.

    OdpovědětVymazat