pondělí 1. září 2014

Den nepřečtených knih

Včera pořádali martinusáci oblíbenou akci - Den nepřečtených knih. Jako každý rok, je i letošní poslední prázdninový den vyhrazen knížkám, které jsme my, čtenáři, nestihli přečíst nebo dočíst.




Poprvé jsem se účastnila právě loni s knížkou Šarlatové písmeno.
Letos jsem sáhla po vánočním dárku z roku 2008. Tím je kniha, kterou napsala Flavia Leng.
Docela neznámá paní, chce se vám říct, její matkou však byla slavná spisovatelka Daphne du Maurieur, která se už léta řadí mezi mé oblíbené autory. Flavia Leng v ní oživuje vzpomínky na dětství po boku úspěšné, ale přesto plaché ženy.




Čtení téhle knihy jsem odkládala hlavně proto, že jsem si ji nechtěla hned "očíst". Jenže když máte pravidelný a stálý přísun dobrého čtiva, ani se nenadějete a zjistíte, že už uplynulo pěkných pár let a vy pořád nic. :-).
Takže jsem se do ní včera večer(!) pustila - dřív opravdu nebyl čas, a dala půlku.
Kniha Můj život s Daphne du Maurieur se čte lehce, takže to nebyl takový problém. Četla bych dýl, ale skončily nejen prázdniny, ale i má dovolená, a tak jsem nemohla ponocovat. Takže teď už budu jen dočítat a těšit se na příští ročník téhle báječné akce.

1 komentář:

  1. To vypadá jako bezva nápad! Zkusím to půlročně - těch knih čeká dost:)
    Tak 1.10. a na apríla:)

    OdpovědětVymazat