pondělí 20. ledna 2014

Moje resty

Nějak se nemůžu dokopat k psaní. Tolik myšlenek, nápadů a zážitků, tolik přečtených knížek, o kterých by se dalo psát, ale chybí mi - čas, nálada, chuť, motivace...prostě jsem to odkládala ze dne na den, až jsem spoustu věcí zapomněla. Neříká se tomu prokrastinace? :-) Nejsem schopná ani aktualizovat právě čtené knihy na blogu. Hlavní je, že tak pečlivě činím na databazeknih.cz. :-)
Co se týče Vánoc, proběhly v naprostém klidu a míru, byly to asi nejklidnější Vánoce, jaké jsem doposud prožila. Bez větších stresů (jen se každý rok se v obchodech divím a trochu rozčiluju, co je tam lidí, když je otevřeno skoro pořád) :-). Nečekaly nás ani žádné velké návštěvní akce, mohla jsem si nerušeně užívat oblíbených filmů, cukroví a knížek.
Co mě dále těší, je absence sněhu. Mně to takhle vyhovuje ze zcela sobeckých důvodů - můžu jezdit do práce autem. A taky mi, díky tomu jarnímu počasí, nepřipadá leden tak ponurý a nekonečný, jak tomu obvykle bývá. Pokud se dá předpovědím věřit, vypadá to, že tomuto jakobyjaru bude brzo konec a zima si nakonec užije svých pár týdnů slávy. Chudák náš šeřík, už nasadil pupeny.
Momentálně si v hlavě sumíruju příspěvky k přečteným knížkám a doufám, že už je zdárně naklepu sem do blogu :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat