úterý 11. června 2013

Takhle to končí



Když Američan Bruno přijde o práci, rozhodne se odjet do Irska, země svých předků, aby pátral po rodinných kořenech. Chce splnit slib, který dal před lety otci a zároveň touží uniknout ze země prosáklé volební horečkou. Addie je svobodná architektka, která se stará o nemocného otce a jejím jediným potěšením je fenka Lola. Nedoufá, že by ji v životě mohlo potkat ještě něco krásného. Když potká Bruna, se kterým ji spojují rodinné vazby, začne si uvědomovat, že život ještě nekončí.

Jak dopadne setkání dvou osamělých duší?

Dojemný příběh lásky, kterou již nikdo nečekal, se po vydání vyšplhal na vrchol žebříčků bestsellerů.
Já osobně jsem od něj původně čekala něco jiného. Myslela jsem, že hrdinové ruku v ruce projdou celé Irsko, aby se dopátrali tajemství svého rodu. Těšila jsem se na popis mého milovaného Irska a ono ejhle. Celý příběh se posunul někam úplně jinam.
Ale to vůbec nevadilo, ponořila jsem se do něj tak, že na konci jsem zůstala doslova s otevřenou pusou. Sedla jsem si na prdel. Zírala do stěny a rozdýchávala to. Prostě mě to vzalo tak, že jsem na román musela pořád myslet. Nebudu prozrazovat, oč tam nakonec šlo, protože kdo četl, ví, a kdo ne, tak by se ochudil. 
Každopádně knihu doporučuju k přečtení, pokud milujete křehké příběhy o lásce a Irsko jako takové.

Žádné komentáře:

Okomentovat