čtvrtek 9. května 2013

14 podob touhy


Wau!!!! Tak recenzi na knihu s erotickou tématikou jsem ještě nepsala, i když jsem jich přečetla dost. 
Ano, i já jsem propadla kultu všech těch Christianů Greyů a Gideonů Crossů, i když ve mně nenechaly takový dojem, jak slibovala propagace.
14 podob touhy proto nesmělo chybět v mém čtenářském deníku. Kniha obsahuje čtrnáct povídek, které mají jedno společné - touhu a sex. Nikdy jsem povídky jako takové nijak nemusela, ale postupem času jim přicházím na chuť. Zrovna v tomhle případě myslím, že se jedná o dobrý krok - povídky s erotikou v hlavní roli jsou mnohem lepší  než sáhodlouhý román, v němž se hrdinové ve svých vášních a touhách plácají na pěti stech stranách. 
Autorka rozehrává rozmanité příběhy lidí a jejich skrytých tužeb. Hned první povídka Světla velkoměsta vypráví o manželském páru, který si koupil nový byt. Jejich sousedka jim připravila nečekané a vzrušující překvapení. Kdo by odolal možnosti sledovat erotické hrátky v přímém přenosu?
Povídka Zimní snění představuje Michele, vdanou ženu, která miluje svého manžela, i když si spolu už nerozumí. A k tomu její tajná touha být znásilněna neznámým mužem....ani v této povídce není nouze o smyslný zážitek a překvapující vyústění.
Dá se něco udělat s touhou být při sexu sledován pozorným obecenstvem? To zjistí Andrea v povídce Divácké ovace.
Mohla bych pokračovat a přiblížit všech 14 povídek, já ale nechám pracovat fantazii potencionálního čtenáře této knihy, protože každá z povídek slibuje příjemně lechtivý čtenářský zážitek.
Máte-li pocit, že rozsáhlé erotické romány a ságy jsou pro vás příliš dlouhé a sex v nich je jednotvárný, zkuste tuto povídkovou knihu kanadské autorky Marie Gray.

(Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment)

Žádné komentáře:

Okomentovat