pondělí 1. října 2012

Podzimní úroda


V měsíci září se mi sešla pěkná úroda knih, ke kterým jsem přišla doslova jako slepý k houslím. :-). Jednoho nedělního odpoledne jsme se vydali do nákupního centra Nová Karolina a tam, v knihkupectví Knihy Dobrovský, jsem je uviděla. Výprodej určitých titulů nakladatelství Jota za 48 Kč. Chvíli jsem nevěřícně zírala a pak si vybrala román Chuť soužení, který vypráví osud sester Brönteových a upířinu pro "cetileté" ve stylu Bridget Jones Smrtí život začíná.  
Ze stejného nakladatelství jsem vyhrála v soutěži první díl fantasy série Temná horečka. Na tu jsem taky zvědavá, i když mám zatím jen první díl.
Poslední úlovek je nejvzácnější. Leta letoucí sháním autobiografii Agathy Christie Vlastní životopis, o které jsem už psala. Nepodařilo se mi ji najít v žádném antikvariátu, nikde. Jdu si takhle minulý týden do naší obecní knihovny, povídám si s kolegyní co nového a moje oči rejdily sem a tam. Zrak mi padl na krabici, ve které jsou knihy, které knihovně darovali čtenáři. Zaostřím, jestli mě nešálí zrak a nešálil. Opravdu tam byla. Krásná, zachovalá, jako nová. Hned jsem ji uzmula a už má čestné místo v mé knihovničce. Četla jsem ji asi třikrát, čtyřikrát, ale ráda se k ní zase vrátím.
Čekám i nějaké recenzní výtisky, ale o těch zase příště. :-)  

1 komentář:

  1. Já zas nedávno dostal tohle. Kámoš se nevím proč rozhodl mi dát knihu která není ani fantasy ani scifi...jako docela dobrý ale překvapil.
    http://www.bux.cz/knihy/137983-den-kdy-mel-zemrit-klaus.html

    OdpovědětVymazat