čtvrtek 27. září 2012

Lázeňská manželství

Zastupovala jsem zase za kolegyni v lázeňské knihovně, užívala si pohody, klidu a milých pacientů. 
Shodou okolností ten den v jedněch novinách vyšel článek o tom, jak vznikají lázeňská manželství. Pacienti v reálném životě mají své zákonité protějšky, vedle nich však mají i lázeňské partnery, se kterými se scházejí pravidelně, a jejich vztahy jsou pak nazývány právě lázeňská manželství.
Při návštěvě naší knihovny se baví dva - on a ona, náhodou se sešli u počítačů.
Jejich rozhovor stojí za zaznamenání, kdoví, možná v takové manželství vyústil. :-)

Jak se (asi) rodí lázeňská manželství: 


Ona: "Já jedu zítra na výlet."
On: "Já taky, to se tam uvidíme."
Ona: "A že jste byl včera v divadle?"
On: "No byl, vy taky?"
Ona: "Já jsem si vás všimla v tom obleku."


A pak jsem raději vypnula příjem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat