čtvrtek 27. září 2012

Biblioperličky :)


Po kopírování: "A ještě obálku, zadarmo..nemáte?"

Jedna naše 78letá čtenářka nám líčí zážitky z ordinace: "Přijdu takhlenc k očnímu...a těch malejch spratků obrejlenejch co tam bylo.." Natrefila na kontrolu oční školky :)))


"Máte, prosím vás, Revizora od Tolstého?"
"Od Gogola ;-)"
"Jo, vlastně!!! Tak proto jsem ho nemohla nikde najít!!!" :-))



Dotaz dne: "Prosím vás, prodáváte tady oplatky?"

Jeden velmi čerstvý dotaz: 
"Prosím vás, kde by se tady dal půjčit monitor?" :))))


Několik zajímavých dotazů z poslední doby:
"Dokázala byste mi říct, kolik stojí taxík z Těšína do Karviné?"
"Kde si v Karviné můžu koupit polštářek pod hlavu?"
Pán na netu si našel mapu Havířova, jednu konkrétní ulici a volá na mě: "Prosím vás, představte si tu ulici v reálu a řekněte mi, jak se dostanu k obchodnímu domu Elán."



Dnešní perlička: "Prosila bych nějakou knížku, aby tam byla láska, romantika a trochu erotiky. Ať si o tom aspoň počtu." :))))


Dnešní perla dne: "Jéžišmarjá, vy tu máte takovou zimu, že byste zasloužila jako příplatek flašku rumu." :))) 

Mladý čtenář chce doporučit nějaké fantasy. Všechno, co mě napadlo, bylo rozpůjčované. Říkám mu: "A co King? Znáš?" "Jo, to je ten, co napsal Letopisy Narnie."
"Ale ne, ten je nenapsal." 
"No jo, vždyť těch Kingů bylo vlastně víc."
Pak si klučina vzpomněl, že Narnii napsal C. S. Lewis :)


Je možné, aby si knihovnice spletla Hrabala se Smoljakem & Svěrákem? Je. Místo Příliš hlučné samoty se mi vybavil název díla Na samotě u lesa :D:D:D. I mistr tesař se utne. :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat