středa 11. července 2012

Angličtina pro samouky

Odjakživa jsem milovala angličtinu. Ve své knihovničce mám docela velkou sbírku učebnic a testů, které jsem hojně používala po maturitě, abych nevyšla ze cviku. Ještě teď nostalgicky vzpomínám na Prokop´s family, jež byla mým průvodcem anglickým jazykem na střední škole :-). Taky si pamatuju, když jsem si šla koupit svou první učebnici angličtiny pro samouky. To už je let. Takže jsem byla zvědavá na novou učebnici angličtiny pro samouky, kterou vydal Fragment.
Nová doba si žádá své a tak mě u knížky čekalo i CD.  Takže si můžeme poslechnout článek, naučit se slovíčka, nacvičit výslovnost. CD je ve formátu mp3, takže pokud si chcete poslouchat na cestách, při žehlení, běhání, jízdě na kole a podobných aktivitách, stačí ho přehrát do přehrávače nebo mobilu.
Co se týče knihy, je rozdělena do dvou částí, první je určená začátečníkům, druhá mírně pokročilým. Celkem je v knize 30 lekcí. Nechybí tradiční předmluva, ve které je vysvětleno, jak nejlépe učebnici používat. 
Zmínila jsem tady legendární Prokopovic rodinku, na které vyrostli mnozí z nás, kteří se anglicky učili v devadesátých letech. V této učebnici se setkáme s mladým mužem Paddingtonem Brownem, řečeným Paddy. Žije v Anglii v městečku Coventry, kde pracuje jako učitel. Bydlí s přítelkyní Lindou a psem Spikem.
Paddy a Linda provedou začátečníky jejich patnácti lekcemi. Pro pokročilé je tady doktorka Jaya, Angličanka s indickými kořeny. 
Celkově tahle učebnice působí velmi sympaticky a moderně, spolu s CD je výborným pomocníkem pro všechny, kteří s angličtinou začínají, i pro ty, jež si ji čas od času připomínají.

(Recenze pro nakladatelství Fragment)

2 komentáře:

  1. Jejda, Prokop's family také dobře znám:-) A sbírku učebnic angličtiny mám doma také obsáhlou. Jen tu poslední zatím ne. Možná neodolám, láká mě hlavně to CD:-) Have a nice day:-)

    OdpovědětVymazat