pondělí 2. dubna 2012

Návrat domů

Nemohla jsem se dočkat, až se mi do rukou dostane další kniha britské autorky Melanie Rose. Její první román Má noc je tvůj den mě příjemně překvapil, takže jsem byla hodně zvědavá i na další knihu s názvem Návrat domů. Když jsem si přečetla o čem má být, zajásala jsem ještě víc. Duchařina, návraty do minulých životů, to jsou témata, která mě v knihách hodně baví. Příběh nás zavádí do Anglie. Panuje drsná zima, ve které kamsi cestuje mladá žena. Jede autem, sebou má pár svých věcí a kočku. Kam má namířeno, to se nedozvíme, protože má nehodu. Když se probere, nic o sobě neví. Vnímá jen muže, který ji nese v náručí. Ocitá se v rodině finančníka Vincenta, který žije s malou dcerkou Jadie. Kate (tak si naše hrdinka začne říkat) zjišťuje, že je to rodinka velmi zvláštní. Všemu vévodí svérázná hospodyně, která se na Kate netváří příliš nadšeně. Kate chce zjistit kým je, proto podstoupí hypnózu, která ji však nezavede do jejího současného života. Ocitá se ve viktoriánské Anglii, jmenuje se Kitty a žije s matkou a dvěma sourozenci. Kate je zmatená, cítí, že Kitty je jí velmi blízká, netuší však, proč se v hypnóze nemůže dostat do vlastní minulosti. Život viktoriánské dívky je však zajímavý a Kate postupuje další a další sezení...Dostane nakonec zpátky svůj život? A proč má pocit, že je čímsi propojená s Jadie? Je vůbec možné, aby člověk žil několik životů, ve kterých by se setkával se svými spřízněnými dušemi? Naprosto úžasný román, který jsem zase nemohla odložit. Katein příběh mě vtáhl, s napětím jsem čekala jak to dopadne. Pořád jsem trnula strachy, jestli bude Kate v pořádku a zda-li jí nehrozí nějaké nebezpečí. Občas totiž všechy postavy působily dosti podezřele... Ale jedná se o romanci, takže platí, že konec musí být dobrý. Jaký, to samozřejmě prozrazovat nebudu. :-). Milovníci zvířat, nebojte se. Kočička, o které se zmiňuji na začátku, bude v pořádku. :-) Můžu tuhle skvělou duchařskou romantiku doporučit ke čtení. Nuda nehrozí, naopak, budete-li ji číst večer při lampičce, ještě se i krásně "pobojíte". :) 

(Recenze pro nakladatelství Metafora)

Žádné komentáře:

Okomentovat