čtvrtek 7. října 2010

Lakýrnictví :)



Při "virtuálním listování" denním tiskem jsem našla článek, který se zabývá bloggery. A v něm by odkaz na jeden blog, jehož autorka je vášnivou sběratelkou laků na nehty. Moc se mi líbí, pro laky na nehty mám slabost, i když já sama nosívám nehty krátké, z praktických důvodů. S dlouhými se špatně ťuká do klábosnice, blbě se s nimi nabírá uhlí a tak podobně :). Navíc se mi třepí. Takže delší nehty si nechávám růst tak jednou dvakrát do roka, koupím si nějaký lak, který je neobvyklý, ale ne zase moc extravagantní, a pak se zase vracím ke krátké délce.
Na tomto objeveném blogu jsem se pokochala různými odstíny laků všech možných značek a uvažuju, že zase "nechám zapustit kořeny" a odvážím se jít do nějaké výraznější barvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat