pondělí 30. srpna 2010

Řezy s pudinkem a Bebe sušenkami

Na sobotní oslavu jsem upekla tyhle řezy, které se už dlouhou dobu drží v první desítce oblíbených receptů na stránkách www.recepty.cz, kam ráda chodím pro inspiraci.
Jen jsem si trošku zaexperimentovala a zvolila jiné těsto pro korpus - těsto na litý jogurtový koláč místo původního piškotového. Ani polevu jsem nedělala podle receptu, protože jsem na ni nečetla pochvalné recenze, ale ve vodní lázni jsem smíchala čokoládové zajíce a králíky z Velikonoc, kterých jsem se stejně potřebovala zbavit :). Samozřejmě se ztuženým tukem.
Pudingy do krému jsem dala dva karamelové a dva vanilkové, takže výsledný krém mi připomínal bonbony Toffifee.Řezy měly velký úspěch, počítala jsem, že je dojíme k nedělnímu kafi, bohužel nezůstal ani drobeček. Vřele doporučuju už proto, že si původní recept může kuchař upravit podle svých chutí a zásob :).

Žádné komentáře:

Okomentovat