pátek 16. července 2010

Příběhy z olivového ostrova


Už delší dobu sleduju jeden příjemný blog. Jeho autorka žije na ostrově Korfu přes deset let, je vdaná za místního doktora, se kterým má dvě děti. V létě pracuje jako průvodkyně, v zimě odpočívá a především sepisuje své postřehy. Jak jsem byla ráda, když jsem zjistila, že toto příjemné čtení vyšlo knižně! Začíst se do Příběhů z olivového ostrova doporučuju, k tomu si nalijte ouzo nebo alespoň frappé a nechte se přenést na jih Evropy, kde je horko, klid a pohoda. A taky neuvěřitelný chaos na úřadech, v nemocnicích, ve škole... Po přečtení jsem měla sto chutí na Korfu zajet a vychutnat si zdejší atmosféru osobně. :-)

1 komentář:

  1. U mne to bylo přesně obráceně: Napřed jsem našel v knihovně knížku (protože Iónské ostrovy včetně Korfu jsou mým zamilovaným místem, kam se už řadu let vracím) a hned poté onen zajímavý blog. A vidím, že blogující Ostrovanku máme oba v "oblíbených" :-).

    OdpovědětVymazat