pondělí 26. července 2010

Patálie s květákem

Miluju smažený květák. V pátek jsem se rozhodla, že jeden koupím a uděláme si doma skvělý oběd. Přijdu na tržnici, vyberu si jeden pěkný kousek, dávám ho prodavačce a u toho poprosím o sáček. Nesla jsem jen kabelu přes rameno - s utrženým zipem - měla jsem v plánu koupit si novou a bylo mi hloupé chodit po obchodech s květákem v ruce. Paní prodavačka nejprve můj dotaz přeslechla. Opakuju tedy prosbu o sáček znovu. "Sáček vám nedám", dí trhovkyně.
"Proč?", ptám se.
"Na květák a salátové okurky sáček nedáváme, majitel říká, že si to může zákazník odnést v ruce".
Zůstala jsem stát s otevřenou pusou. Na jednu stranu má majitel pravdu, opravdu bych to odnesla v ruce. Kdybych nešla kupovat tu tašku. Na druhou stranu - už vím, že na onu tržnici nakupovat nepůjdu. Panu majiteli aspoň nebudou ubývat sáčky :-D.
Nakonec mě pobavil vietnamský prodejce, když jsem platila novou kabelu. "Mňam, mňam", ukázal na květák, který jsem celou dobu držela v ruce.
A měl pravdu ;-)

2 komentáře:

  1. Inu, při troše šikovnosti by snad bylo možné v ruce odnést i cherry rajčata. Chce to ještě trochu trénovat a svět obývaný tak šikovnými lidmi bude pak zcela bez sáčků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nepredstavitelne takhle zachazet se zakaznikem?
    Tesi me,ze jsem nahodou poznala tvuj blog.
    Rada te casto navstivim a necham se informovat o knihach v ceskem vydani. Srdecny pozdrav do Cech!
    Taky-knihovnice Jana

    http://patchworkblog.de/

    OdpovědětVymazat