čtvrtek 17. června 2010

Koblížky do trouby

Letem světem internetem se ke mě dostal recept na koblížky, které se nesmaží v prskajícím, mastném nezdravém oleji ;-), ale pečou se v troubě.
Nevěřícně jsem chvíli koukala, ale pak jsem nelenila, nachystala suroviny a jala se smažit koblížky..tedy péct :).
Výsledné dílo bylo chuťově skvělé, troubové koblížky jsou opravdu výborné, jen fotku sem nedám, protože mi koblížky moc nenakynuly, takže jsme měli spíše plněné placičky :D.

O recept se ale mileráda podělím.

KOBLÍŽKY DO TROUBY

500 g hladké mouky
250 ml mléka
1 žloutek
40 g cukru
50 g másla nebo Hery
špetka soli
1 vanilkový cukr
1 kostka droždí
Náplň: Marmeláda nebo povidla
Těsto připravíme ručně nebo v pekárně (já použila právě pekárnu). Vykynuté těsto rozválíme, vykrájíme kolečka. Na polovinu koleček dáme náplň, druhým kolečkem přiklopíme, okraje pořádně přitlačíme a naskládáme na plech (s pečícím papírem). Necháme ještě 20 minut kynout a pak upečeme. Horké potřeme rozpuštěným máslem smíchaným s rumem a pocukrujeme. Z jedné dávky je cca 24 ks.
Dobrou chuť :-)


1 komentář:

  1. Ahoj Baro,
    koblizky urcite vyzkousim.Snazim se take omezovat tucna jidla a tak mi tenhle recept prisel naramne vhod:)Diky,preji hezky den....

    OdpovědětVymazat