čtvrtek 11. února 2010

Milý deníčku... :-)

Tak jsem se zase stěhovala.....Jen co jsme se s kolegyní zahnízdily v novém, už jsme šly o dům dál. Knihovna zůstala, jen jsme šly každá na jinou pobočku. Ještěže existuje ICQ a můžeme si sdělovat dojmy a zážitky. Ale nepohoršila jsem si, ba naopak. Holky jsou skvělé, znám je dlouho a dokonce mi vaří odpolední kafe ;-).
Konečně jsem zase ženou za pultem, půjčuju, kopíruju, doporučuju knihy, povídám si s lidmi..a to se mi líbí, moc mi to chybělo.
Pokračujeme v besedách. Mohamed nemůže k hoře, tak musí hora k němu.. A tak chodíme za dětmi do škol. Připadám si jako paní učitelka, mám možnost vyzkoušet si, jaké je to před katedrou.
Hodně čtu, měla bych doplnit tipy na četbu, přečetla jsem spoustu výborných knih.
Mám se dobře, skvěle, výborně. Vadí mi jen ten sníh. Nejraději bych ho zabalila a poslala do Vancouveru, prý je ho tam málo :-)
Jo, deníčku, neuvěříš...Dala jsem se na lyžování. Po dvaceti letech, podobně jako sněženky a machři, jsem zase šoupla nohy do lyžáků. Místo instruktorky mě učí můj milý manžel.
Skoro každý víkend pilujeme k dokonalosti můj styl lyžování a la paní radová.
A tak nám ubíhá druhý měsíc nového roku..Už se těším na jaro ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat