sobota 14. listopadu 2009

Vzpomínáš si?


Včera jsem měla po dlouhé době večer jen pro sebe. Těšila jsem se, až si uvařím čaj, schoulím se do křesla s knížkou a nikdo mě nebude rušit :-). Tak se i stalo a až do dvou do rána jsem četla nový román Sophie Kinselly (ta se proslavila skvělou sérií románů o shopaholičce Rebecce) Vzpomínáš si. Hrdinkou je pětadvacetiletá Lexi, která pracuje ve firmě vyrábějící koberce. Pracuje jako obyčejná úřednice v kanceláři a má děsnou smůlu, protože jí firemní prémie utekly jen o fous. Večer oslavuje s kamarádkami z práce a připravuje se na nadcházející otcův pohřeb. Při čekání na taxík jí v dešti ujede noha, Lexi spadne ze schodů a.... Probouzí se v nemocnici a zjišťuje, že je všechno jinak. Je vdaná, úspěšná ředitelka ve firmě, ve které předtím pracovala na jednom z nejnižších postů. Žije v přepychu a má nádherného manžela. A nespadla ze schodů, ale utrpěla zranění při autonehodě. Jenže Lexi ví, že v životě auto neřídila... Co se stalo? Díky amnézii si nepamatuje tři roky svého života. Neví nic o své práci a manžel je pro ni docela cizí člověk. A už vůbec nevěří, že by mohla mít milence, kterým je manželův kolega. Jenže život v přepychu není tak skvělý, jak se zdá a Lexi zjišťuje spoustu zajímavých a šokujících informací...

2 komentáře:

  1. Moje oblibena autorka,vubec se nedivim,ze jsi sla spa tve dve :) Precetla jsem vsechny jeji knizky ktere napsala pod timto pseudonymem.Predtim vydavala knihy vlastnim jmenem-Madeleine Sophie Wickham.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pro mě hodně inspirativní. Miluji dny, kdy si mohu takto číst. Není jich mnoho,o to víc si jich užívám. A tahle kniha by mě lákala, jen co ji seženu, vrhnu se na ni. Zajímavá anonce.

    OdpovědětVymazat