pátek 4. září 2009

Moje vlastní Betsy aneb úlovky z jarmarku


Dnešní Knižní jarmark byl úspěšný.
Dopolední hry pro děti se setkaly s velkým nadšením malých návštěvníků, dospělí obléhali stánky s knihami a vybírali si z nabízených knih.
I mně se podařilo ulovit pár skvělých kousků.
Pro našeho druháčka (a vlastně nejen pro něj ;-)) mám Neználka na měsíci a mumínčí příběhy: Tatínek píše paměti. Až dočteme Děti z Bullerbynu, pustíme se do jedné z nich, která to asi bude? ;-)

Oči mi zasvítily, když jsem v jedné z beden zahlédla svůj oblíbený dívčí románek Hra na Betsy Bowovou. To musím mít. Dalším skvělým kouskem, lépe řečeno třemi kousky, byla Gabra a Málinka. Všech šest dílů ve třech knihách. Příběhy Gabry a Málinky mám hodně ráda už odmala.

Dneska večer asi odložím rozečtený román a budu si listovat ve svých "novinkách" a vybírat jim čestné místo v knihovničce.

Žádné komentáře:

Okomentovat