středa 5. listopadu 2008

Mamma mia!

Tak už jsem ho viděla taky . Popisovat děj tohoto muzikálu je asi zbytečné. Kdo viděl, ví a kdo neměl tu čest – strejda Gůgl to jistí. Mamma mia! je hitem letošní filmové sezóny.

Ve veselém muzikále se objevuje řada skvělých herců v čele s nestárnoucí a ohebnou Meryl Streep. Fakt by mě zajímalo, jak to ta ženská dělá. Šedesátka na krku a vidět to není. Nemám teď na mysli všelijaká vylepšení obličeje, žehlení vrásek, atd.., ale její celkovou vitalitu a energii.

Já osobně jsem se těšila na svého velkého oblíbence Colina Firtha. Musím říct, že mě nezklamal taky. Role sucharských anglických gentlemanů mu jdou skvěle.

Písničky Abby znám docela dobře, takže jsem si, asi jako všichni návštěvníci, poťukávala do rytmu a v duchu zpívala.

Při odchodu z kina jsem měla hlavu plnou Abby a hlavně dobrou náladu.

Žádné komentáře:

Okomentovat